Home /

  • meltem ve drmedusa şimdi arkadaşlar 1 yıl 5 ay önce

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 5 ay önce

    arkadaşım tutabiliyorsan tut orucunu,sonuçta derdi veren de O,şifayı verecek olan da … bu ayda orucu farz kıldıysa ,bizim idrak edemediğimiz bir hikmeti elbet vardır. Sonuçta Onun rızasını almak her şeyden daha önemli. Bağışıklığı güçlendireceğim bahanesinden başka,orucu tutmana engel olacak bir rahatsızlığın yoksa bence tutmaya çalış kardeşim. ;)

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 5 ay önce

    aynen,bana da pek inandırıcı gelmemişti. öyle olsa doktorlar reçeteye onu yazar. onca çalışma yapan ,eğitimini alan doktor ,bilim adamı bulamıyor da ; üç /beş şarlatan mı bulacak çözümü

    • 1 yıl 5 ay önce tarihinde Mehmet yanıtladı

      arkadaşlarr bir ilacı doktor tavsiye etse bile araştırın öyle kullanın heleki doktorların tavsiye etmedigi internette ne oldugu belirsiz kişilerden bu ilaçlar ı almanızı kesinlikle tavsiye etmiyorum unutmayın kaş yapalım derken göz çıkarmayın.

  • meltem, HPV grubunda bir güncelleme yayınladı 1 yıl 5 ay önce

    hpvtherapy diye bi şeyler dönüyor sitenin birinde ,kullanan var mı? bu da diğer insanların üzüntülü durumlarından yararlanıp para kazanan şarlatanlardan mı ? sanki bana öyle geldi çünkü bitkisel su imiş karışımı ama 1500 lira gibi bi şeyler diyorlar ,yuuhhh! ama insan yine de ufacık da olsa bir umut diyor kendi kendine,

    • 1 yıl 5 ay önce tarihinde Ali yanıtladı

      Dolandırıcı onlar sakın almayın

      • 1 yıl 5 ay önce tarihinde meltem yanıtladı

        aynen,bana da pek inandırıcı gelmemişti. öyle olsa doktorlar reçeteye onu yazar. onca çalışma yapan ,eğitimini alan doktor ,bilim adamı bulamıyor da ; üç /beş şarlatan mı bulacak çözümü

        • 1 yıl 5 ay önce tarihinde Mehmet yanıtladı

          arkadaşlarr bir ilacı doktor tavsiye etse bile araştırın öyle kullanın heleki doktorların tavsiye etmedigi internette ne oldugu belirsiz kişilerden bu ilaçlar ı almanızı kesinlikle tavsiye etmiyorum unutmayın kaş yapalım derken göz çıkarmayın.

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 5 ay önce

    lifini yalamadığın sürece başka yerlerine sıçramaz.. ama bu kadar korkuyorsan iki lif kullan be dostum! Zaten vücudumuzun en hassas bölgesine yerleşmiş ,daha kötüsü ne ki? yani doktora muayene için özel kısmı göstermektense ; sırtımı ,bacaklarımı ,ayaklarımı göstermeyi tercih ederdim :(

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 5 ay önce

    aynı tabaktan ,bardaktan geçmez… tabağı bardağı siğile mi sürteceksiniz yapmayın Allah aşkına.. Cinsel bölgelerinizi temas ettirmediğiniz ve aynı traş bıçağını kullanmadığınız sürece kimselere geçmez..Eee bu kadar paranoyaksanız zaten o bölgelere dokunduğunuzda defalarca elinizi yıkıyorsunuzdur.. Bu virüs zaten ağız / mukoza salgısı ,özel bö…[Devamını oku]

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 6 ay önce

    aynen ayşe,bundan sonra ben de ”bi arkadaşa bakıp çıkcamm” :)))

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 6 ay önce

    hadi bakalım Allah şifanı versin arkadaşım. :)

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 6 ay önce

    lan yeterince kronik vakıayız biz ,daha ne olceekmiş :)) göndersinler ilacı :))

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 6 ay önce

    aslında bulunmuştur çaresi eminim ,ama diğer kanser ilacı üreten firmaların işine gelmiyor tabi erken evrede çaresinin bulunması,kapitalist dünya ,bu bilim adamları da tıp çalışanları da (çok küçük bir bölümü müstesna) bu çark içinde.. önemli olan toplum sağlığı falan değil,azıcık daha servetlerine servet katsınlar..

    • 1 yıl 6 ay önce tarihinde meltem yanıtladı

      lan yeterince kronik vakıayız biz ,daha ne olceekmiş :)) göndersinler ilacı :))

  • meltem, HPV grubunda bir güncelleme yayınladı 1 yıl 6 ay önce

    siteye giriyorum yahu bu millet sürekli aktif ama kimse kimseyi umursamıyor,özelden mi yazışıyorsunuz sürekli anlamıyorum .. şöyle düşüncelerinizi ,hastalığınızın gidişatını ,kullanılan tedavi yöntemlerinin olumlu /olumsuz yanlarını falan yazın ki amacına ulaşsın bu site.. günlük hayatta yeterince gizli kaldığınız yetmiyor mu ,en azı…[Devamını oku]

    • 1 yıl 6 ay önce tarihinde Ali yanıtladı

      ben onu araştırdım işte tamam bulmuşlar ama kronik olan vakalar icin geliştirmişler o aşıyı ha simdi vursak ne olur bilmiyorum ruscam yokki detaylı bilgi alayım :)

      • 1 yıl 6 ay önce tarihinde meltem yanıtladı

        aslında bulunmuştur çaresi eminim ,ama diğer kanser ilacı üreten firmaların işine gelmiyor tabi erken evrede çaresinin bulunması,kapitalist dünya ,bu bilim adamları da tıp çalışanları da (çok küçük bir bölümü müstesna) bu çark içinde.. önemli olan toplum sağlığı falan değil,azıcık daha servetlerine servet katsınlar..

        • 1 yıl 6 ay önce tarihinde meltem yanıtladı

          lan yeterince kronik vakıayız biz ,daha ne olceekmiş :)) göndersinler ilacı :))

    • 1 yıl 6 ay önce tarihinde ayse yanıtladı

      Meltem senin gibi bende cok şey söyledimyazdım baktım kimsede tık yok bende bakıp ccıkıyorum :()))))

      • 1 yıl 6 ay önce tarihinde meltem yanıtladı

        aynen ayşe,bundan sonra ben de ”bi arkadaşa bakıp çıkcamm” :)))

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 6 ay önce

    koter sonrası aldara kullanma,yaraların henüz çok taze,cildini tahriş edersin..yanık kremlerini kullan cildin normale 3/4 hafta içinde dönüyor nasılsa,o zaman kullanırsın çıkarsa..yoksa yanık deriye sürülür mü o ilaç,aman diyeyim..

    • 1 yıl 6 ay önce tarihinde Mhmett yanıtladı

      Yaralarım iyileşti :) doktora kontorole de gittim hızla iyileşiyor dedi tek korkum makat çatlağına çevirmesiydi ameliyatın. Çünkü anal bölgeden olmuştum ama öyle birşey söz konusu değil dedi doktor. O zaman devam edeyim yanık kremlerine

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 6 ay önce

    vettutolle mi yaktın ? :/ iyi de işe yaramıyor diyorlardı hpv siğilleri için/ya da zararlı falan diye yazıp çizmişlerdi ? ama ben de okurken korku filmi fragmanı izliyormuşum gibi geldi.iyi cesaret haa! şu beslenme işine gelince,
    aman biraz ben de senin kafadanım tırsıkvaka ,yani sadece beslenmeni düzeltince yenilebilecek bir hastalık deği…[Devamını oku]

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 6 ay önce

    ağız da benim bildiğim kadarıyla koter ya da dondurma işlemleriyle tedavi ediliyor.. ama endişelenmeyin hpv lezyonu sandığınız birçok yara bir haftaya kadar düzeliyor (tecrübeyle sabittir ).. No panic ;)

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 6 ay önce

    endişelenme ,yüksek ihtimalle siğil değildir.. birkaç gün bekle kendiliğinden geçmezse gidersin doktora patolojini de yaptırırsın ..ağızdaki her şişkinliği hpv olarak düşünmeyin arkadaşlar.. yoksa günleriniz zehir zembelek olur.. tahriş,pamukçuk ,kalitesiz diş macunu kullanımı, çok sıcak,çok soğuk yiyeceklerden falan oluşabilir..Her ses kısıklığı…[Devamını oku]

    • 1 yıl 6 ay önce tarihinde Tırsıkvaka yanıtladı

      Gittim sabah merak edenler için söyliyim doktor benim panik yaptığımı psikolojik etkilendiğimi söyledi ama o benim gösterdiğimi görmedi bile ben gösterene kadar sonra da bekleyelim iki ay sonra yine gel yada büyürse gel müdahale edelim dedi emin olamadı net konuşmadı özel hastane olmasına rağmen ikna edip kestirip ınceletemedım adama…[Devamını oku]

  • meltem ve Tırsıkvaka şimdi arkadaşlar 1 yıl 6 ay önce

  • meltem yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 1 yıl 6 ay önce

    gelişmeleri tek tek yaz.. gerçi biz bayanların işi zor,iç kısımlara yapamayız ki.. ayy okumadığımız medet ummadığımız yer kalmıyor .. bi ara bi yerlerde şu sivilce ilacı vardı ya ,intihara sebep olan onu bile duymuştum,ama düşünün bu psikolojide onu kullansak iki kere intihar ederiz ( O da nasıl oluyorsa artık ,iki kere intihar puhhaha :D )

  • meltem Uzmanlar grubuna katıldı 1 yıl 6 ay önce

  • meltem LEEP grubuna katıldı 1 yıl 6 ay önce

  • Daha fazla yükle