Etkinlik

    Home / Etkinlik

Etkinlik

  • Hoşgeldin HPV'li grubunda bir güncelleme yayınladı 5 yıl 4 ay önce

    Arkadaşlar merhaba herkese geçmiş olsun öncelikle. Cinsiyetim erkek onu belirteyim Benim siğillerim yaklaşık 16 ay önce çıktılar genital bölgede, kasık bölgemde. 7-8 tane vardı. doktora gittim bunlar siğilin küçük hali cımbızla koparırsan olur dediler. CImbızla koparmaya başladım bir süre sonra psiokolijimi gerçekten bozdu jiletle kazımaya falan başladım ve dağılmaya başladılar. şuan da 25-30 tane var. yaklaşık 5 kere doktor -90 derece soğuk bir gazla yaktı bilenleriniz vardır. yara olup uçları döküldü ama tekrar büyüdüler sonra doktora düzenli devam edemeyeceğimi söyledim ve alderayı önerdi yaklaşık 10 gündür kullanıyorum.5 sefer kullandım.hiç bir değişiklik göremedim. küçükleri var büyükleri var ucu morları var normalleri var. hpv dediğiniz şeyin ne olduğunu anlamadım öyle bi testte yaptırmadım. doktor dedi de ben yaptırmadım aids testi olarak düşündüğümden. yani tipini falan bilmiyorum.burda okuduğum kadaıyla sigarayı bırakan alkolü bırakanlar olmuş.sigara kullanan birisiyim herhangi bir zarar vermedi bana boğazıma ağzıma vs. ilk defa yazıyorum yardımcı olursanız sevinirim.ne yapmam neler yapmam gerekiyot?

    • 5 yıl 3 ay önce tarihinde drmedusa yanıtladı

      merhaba . ilk yapman gereken şey siğilleri kurcalamaman. traş edip kanatmaman.
      aldaraya devam edebilirsin. 2 ay sonra sonuç alırsın ama koter tedavisi daha hızlı bir şekilde siğilleri ortadan kaldırır. sigarayı azaltmaya çalış