Home /

  • Ağızda Siğil yazısına yorum yaptı 3 yıl 10 ay önce

    Akintin icin doktora gitmelisin. Tipleme yaptirmadiysan tipleme de yaptirmalisin. Leep oldun mu tipin ne bunlari bilmiyorum tabi. Akinti ve mantar var bende de ve gecmiyor. Akintiya bakildi bakteri kaynakli cikti iliskiye giren her kadinda olabilen bir seymis. Agzina gelince dilin tahris olmus olabilir. Dil kokundeki tomurcuklar tat alma tomurcugu…[Devamını oku]

  • Bu arada ımuneks bende aliyorum yaninda multivitaminde aldim ahcc yi de dusunuyorum. Ahcc alinca hepsini surekli kullanmiycam. Ahcc nin yaninda ara ara alicam. Imuneks bende de ise yaradi sigillerim aldara kremle 2 hafta surmeden yok oldular direnç kazandım cidden.

  • Sigillerin hepsi hpv elde cikanla cinsel organda cikanlar ayni degil. Herkesin elinde ayaginda baska yerinde cikabiliyor. Eldekileri de patlatmayin yayiyilir. Eldekiler bulasici ve öldürücü degil. Ama vucuttaki butun sigiller tadavi edilmeli yoksa yayilir. Bu arada bende hpv 16:). Cok zor bir yolculuktayim. Her doktor farkli seyi soyluyor yok vuc…[Devamını oku]

  • Bagisiklik arttiran bi ilac ne kesin tedavi ya. Bagisiklik arttirip vucudun savasmasini sagliyor. Ne kadar iyi bir asi bilemeyiz. Bunu uygulayan sonuc alan calismalar ornekler var mi ki. Ahcc daha cok arastirilmis. Okuduklarim ve arastirdiklarima gore bagisikligi arttiran seks ki bizim cogumuz yapamiyor. Gulmek mutlu olmak. Lahanagiller bol bol…[Devamını oku]

  • ve şimdi arkadaşlar 3 yıl 12 ay önce

  • ve şimdi arkadaşlar 4 yıl önce

  • yeni bir etkinlik yorumu gönderdi 4 yıl önce

    Tamamen kurtulma sansimiz yokmus derken ne demek istedi doktorun. Bu arada cok gecmis olsun manolya. Rabbim sifa versin. Genital bolgede hala sigil cikabilir mi demek bu.

    • 3 yıl 12 ay önce tarihinde yanıtladı

      Hpb

    • 3 yıl 12 ay önce tarihinde yanıtladı

      Evet rahim ve yumurtalık alınmasi demek.hpv den kurtulmak.deil.sadece rahim agzò kanseri risk faktorunden kurtuluyoz hpv tedavisi sürüyor iyi beslenmek stresten uzak bir hayat

  • Aklımı kaçırıcam yazısına yorum yaptı 4 yıl önce

    Merak etme biz de sen gibiyiz. Ayni sorular ayni sorunlar kafamizda. Birine ben hpvliyim desek kim ister ki bizi:). Hadi onu gectim baska bi hpvliyle olmak da istemezsin bu demek ki oteki tipi de kaparsin ohhh coklu hpv. Tek istedigim bu hpv illetini uyutmak su dunyada en onemli sey saglik yenebilmek daha onemli bunlari dusunmek gereksiz. Biz…[Devamını oku]

  • ve şimdi arkadaşlar 4 yıl 1 ay önce

  • HPV İLE TANIŞMAK.. yazısına yorum yaptı 4 yıl 1 ay önce

    Rahimi falan almak yasi ileri olanlara tavsiye edilen bir olay. Dogurganligini yitirmis olanlar icin bir cozum. Ama yasi genc olanlara zarar vercek bir durum. Daha adet goruyorsak ve kanser gibi bir sey soz konusu degilse rahmini yumurtaligini doktor almaz. 45 yas ya da menopoza girmis bir kadininkiler alinir diye biliyorum. Ama bizler leeple…[Devamını oku]

  • hpv pozitif 16 59 68 56 yazısına yorum yaptı 4 yıl 1 ay önce

    4 parca aliyorlar benden de 4 parca alindi cunku yuvarlak bi yapisi var ve cin seviyesini belirmek zorundalar. Cidden benim de canim acidi cok siddetli bi aci degil ama degisik bi duygu ne bileyim ben bekarım onun utanci uzuntu bi yandan ustune pincik pincik icinden et aliniyor kotu bi ani benim icin. Ama gecti gitti ben simdi leepten korkuyorum…[Devamını oku]

  • hpv pozitif 16 59 68 56 yazısına yorum yaptı 4 yıl 1 ay önce

    Canım bende de hpv 16 var aglama hepimizin pisikolojisi bozuk aslinda kabullenmek kolay degil uzdukce kendine zarar verirsin. Daha gencsin duzenli yasa yenecegine inaniyorum. Bizler omur boyu dikkat etmek zorundayiz. Vucudundan atanlari biliyorum benim tanidigim var yuksek riskli hpv yi vucudundan atti negatif cikiyor. Ilaci da aldiysan ol madem…[Devamını oku]

  • HPV İLE TANIŞMAK.. yazısına yorum yaptı 4 yıl 1 ay önce

    Ketemde yapiliyor canim ama 30 yasinda olman lazim herhangi bir ucret alinmiyor. Tabi smearde aliniyor sen bakiresin senin nasil olur bilemem bunu bi doktora danismalisin sitemizin doktoru sana gerekli cevaplari verir bence

  • ve şimdi arkadaşlar 4 yıl 2 ay önce

  • ve şimdi arkadaşlar 4 yıl 2 ay önce

  • Birlik olalim yazısına yorum yaptı 4 yıl 2 ay önce

    Sorma kafayi yicez artik herkes sinirden dalgaya vuruyor. Elimde bir sey ciksa yok artik bagisiklik sistemim yerlerde bu sigil mi oldum dilim arkasindaki kabarciklari sigil sanip donup kaldim. Yemin ederim siyirdim bu ruh halinden cikmak lazim makaleler okudum bu konu hakkinda hepsinde ortak sonuc alkol sigara olmuycak duzenli saglikli yasam hpv…[Devamını oku]

  • ve şimdi arkadaşlar 4 yıl 2 ay önce

  • ve şimdi arkadaşlar 4 yıl 2 ay önce

  • Birlik olalim yazısına yorum yaptı 4 yıl 2 ay önce

    Bagisiklik sisteminin onemli oldugunu bircok doktordan duydum moral de onemli dediler ama ben kendimi ciddi anlamda soyutladim ve kendimi toparlayamiyorum hepimizin sorunu hasta olmak degil aslinda surunmeceli bir surec olmasi ve uzun olmasi. Ameliyat olanlar sigil yaktiranlar ve ic dunyasina kapananlar var. Bu surecler bizi yiyip bitiriyor ama…[Devamını oku]

  • ve şimdi arkadaşlar 4 yıl 2 ay önce

  • Daha fazla yükle