Home /

  • evlilik konusuna da gelince patolojiye parça yollanırsa başlıgı açan arkadaşa sylüyorum eger bi sorun çıkmazsa rutin olarak senden testler istenecek gene temiz çıkarsa üzülme atarsın vücudundan bagışıklık sistemini ve moralini düzgün tutacaksın tabi ki de bu süreçte biriyle birlikte olmayacaksın . eger patolojiden anormal sonuçlar çıkarsa direk bi…[Devamı]

  • yani sana bulaştıran şahsiyet vücudundan atmıştır bana bulaştıran da temiz çıkıyor viyanadaki akrabamın eşinde de temiz çıkıyor . o zaman biz rüyamızda başkasıyla olduk da mı kaptık . bunlar da hastalık çıkmaması tesadüf mü? degil . erkeklerin hpv hakkındaki tek endişesi düşük öncelikli tipler ki o kadınların da yegane problemi .

  • zeynepcim viyanada bir doktor aynı hastalıktan 18 den müzdarip bir akrabama şunu söylüyor erkek vücudu bu virüs tiplerini kolay kolay hastalıga çevirmez yerleşebilecegi pek bir alan yok çünkü. o yüzden vücut bi süre sonra bunu atıyor çok azı taşıyıcı olarak bulaştırmaya devam ederken yüzde %max 10 luk kısmı bu virüsü hastalıga çeviriyor

  • doktor medusaya  attıgım sonuçları size de yazıyorum daha önce ben durumumu yazmıştım o süreci size aktarmak ve bu süreçte sizden fikir almak istiyorum

    hpv tip 16 59 68 56 pozitif
    smear sonucu : tanı: intrae […]

  • Kişisel eşyadan elden tuvaletten kolayca bulaşan bişey olsa nüfusun hepsi hpv ydi bu kadar kolay bulaşan belalı bi hastalık konusunda da Türkiye ve Türk doktorları bu kadar geri kalmazdı abartmayın lütfen sadece genital temizliğini yaptıktan sonra ya da ağız içinde varsa ağıza temas ettikten sonra tırnak içine kadar iyice temizleyin kafi !

  • kimse bişey yazmamış ama öpmeyle bulaşan bişey degil dudak ve agız içinde siğil yoksa diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin

  • Burcu ve büşra kullanıcısının profil resmibüşra şimdi arkadaşlar 1 ay, 3 hafta önce

  • Anla beni çok korkuyorum herkes ömür boyu taşıyacaksın diyor atamazsın susturursun diyor … normal dogum yapmak istiyordum artık olmayacak kimseyle birlikte olamayacağım bulaştı buluşacak ondan bana buluşacak diye ne yapacağımı şaşırdım kendine bile dogru düzgün bakamıyorum her ağızdan ayrı ses çıkıyor tip 16 hakkında sivil yapıyor diyorl…[Devamı]

  • bu arada korkmana gerek yok siğil çıktıysa yaktırarak krem kullanarak bi şekilde atlatırsın sitede yıllardır siğilleri tekrar etmemiş arkadaşlar var siğillerle sınırlı kaldıgına dua et umarım başka tip yoktur sadece 6 ya da 11 vardır kanser olucam diye korku salmana gerek kalmaz bu tipler kanser yapmaz sadece siğil yapar korkması gereken biri…[Devamı]

  • burcu şuan hpv negatif misin yani?

  • asi06 ve büşra kullanıcısının profil resmibüşra şimdi arkadaşlar 1 ay, 3 hafta önce

  • arkadaşlar ben işsiz bi bayanım iş yok güç yok okul için didiniyorum ama okula para yetiştiremeyecegim çalışmak zorunda kalacagım iş bulamıyorum edemiyorum cebimdeki tüm parayı aşıya verdim kendime ilaç vitamin falan alamıyorum kendime bakacak durumum yok ben sanırım intihar edecegim ha hasta oldum ha olacagım ha kansere yakalandım ha yakalana…[Devamı]

  • Yani benden ona ben geri temiz olursam tekrar ondan bana bulaşır mı

  • Yıllarca ilişkiye girmeden nasıl yaşarım ben yaşarım da aldatılırım… Bu hastalık ömür boyu kalıyormuş ne yapacağım bilmiyorum … ömür boyu seks yok mu ? Çocuğunu sezaryanla doğurursun diyor doktor sezaryan karşıtıyım … Ping Pong etkisi olur mu bu hastalıkta bilmiyorum… bittim ben.

  • çok teşekkür ederim ya sizler de olmasanız nasıl rahatlayacagım inanın bilmiyorum bütün ayrıntıları ile yaşadıklarımı size yazacagım bende tedavi yöntemleri araştırıyorum kullandıgım bütün yöntemleri size aktarmaya çalışacagım umarım bi daha biyopsi almazlar umarım biyopsi sonuçlarım da normal çıkar bi an önce saglıgıma kavuşur bu illeti vücudumd…[Devamı]

  • smear sonuçlarımı aldım temiz çıktı bu kez de biyopsi kolposkopi istedi ikisini birden aldılar 4 parça birden agzıma ettiler tabiri caizse pinçik pinçik yoldular beni agrıdan ölüyorum sabahtan beri bu sonuçta gelsin ona göre bakıcaz diyor doktor peki temiz çıkarsa diyorum ilaç yazacak mısınız hpv için?
    -hayır diyor
    yapacagımız hiç mi…[Devamı]

  • kimse yok mu yardım edecek bişeyler söyleyecek ..?

  • büşra yeni bir yazı yazdı, hpv pozitif 16 59 68 56 2 ay önce

    Merhaba ben 21 yaşında bi bayanım.

    Aylar önce kendimde hpv den şüphelenerek defalarca özel de dahil olmak üzere tıp fakültesine muayeneye gittim öylece bakıp bişey yok diyerek 3 4 kere beni bi kremle salla […]

    • büşra cevaplandı 2 ay önce

      kimse yok mu yardım edecek bişeyler söyleyecek ..?

    • Ezgi30 cevaplandı 2 ay önce

      Canım bende de hpv 16 var aglama hepimizin pisikolojisi bozuk aslinda kabullenmek kolay degil uzdukce kendine zarar verirsin. Daha gencsin duzenli yasa yenecegine inaniyorum. Bizler omur boyu dikkat etmek zorundayiz. Vucudundan atanlari biliyorum benim tanidigim var yuksek riskli hpv yi vucudundan atti negatif cikiyor. Ilaci da aldiysan ol madem para verdin. Iyi gelir gelmez ben doktor degilim yorum yapamam ama leep olucam onun sonuclarina gore ben de asi olmayi dusunuyorum en azindan hpv 18 karsi korusun. Cinsellik yasama kendini koru hijyene dikkat et. Sakin ol boyle olursan toplaman ve kabullenmen zor olur biz burdayiz merak etme hepimiz yenicez Allah in izniyle

    • smear sonuçlarımı aldım temiz çıktı bu kez de biyopsi kolposkopi istedi ikisini birden aldılar 4 parça birden agzıma ettiler tabiri caizse pinçik pinçik yoldular beni agrıdan ölüyorum sabahtan beri bu sonuçta gelsin ona göre bakıcaz diyor doktor peki temiz çıkarsa diyorum ilaç yazacak mısınız hpv için?
      -hayır diyor
      yapacagımız hiç mi bişey yok diyorum ?
      – hiç bişey yok diyor
      imunex alayım mı diyorum?
      -aaal kafana göre diyor
      bu hastalık bir ömür benimle yaşayacakmış … kolposkopi biyopsi sonucunu bekliyorum böyle rezalet olamaz … bütün moralim inancım alt üst oldu

    • Zaten gittiğin doktorun ahvali seni pinçik pinçik etmesinden belli. Sende bizim gibi muhtemelen araştırma hast. gittin, beceriksiz bir asistana vermişlerdir o görevi. Bizide öyle yaptılar, 4 bölgeden parça aldı, hemşire bunlar yetmez deyince aynı yerlerden birdaha… Düşün işte.

      Bunları sopa ile döveceksin, hani allah eksik etmesin ama bu tipleri döveceksin. Birde prof gibi davranıyorlar, doğru düzgün cevap vermemeler, egolar vs…

      Hiç canını sıkma, patolojide temiz gelir. En azindan birşey çiksada yatışsız tedavisi olan bir sonuç gelir. Smear ile patoloji arasında farklılıklar olabilir ama smear mutlaka ciddi birşeyde alarm verir.

      Ömür boyu kalacakmış. Yok deve… Dünya alem negatif alıyor bir iki seneye, bunları hiç okumuyormu bu öküzler. Çarşaf çarşaf araştırmalar var.

      Rahat ol, tetkiklerimizi yapar, dikkatli olursak rahim ağzına hiçbirşey olmaz.

    • 4 parca aliyorlar benden de 4 parca alindi cunku yuvarlak bi yapisi var ve cin seviyesini belirmek zorundalar. Cidden benim de canim acidi cok siddetli bi aci degil ama degisik bi duygu ne bileyim ben bekarım onun utanci uzuntu bi yandan ustune pincik pincik icinden et aliniyor kotu bi ani benim icin. Ama gecti gitti ben simdi leepten korkuyorum acikcasi. Ama olanlarda korkulcak bir sey yok hemen ayaklaniyorsun aci agri olmuyor dediler. Hpv 16 inatci ama biz kazanicaz arkadaslar ne olcek hastalar ayaklaniyor. Bizimki cok sukur erken mudahale biz bunu yeneriz. Vucudumuzdan da aticaz doktorum da dedi sen daha yaslancaksin sakin ol eminim vucudundan da aticaksin diye üstünde durdu. Ne var hpvde sokakta bir suru insan hpvli haberi yok dolasiyor sen sanslisin ogrendin hemen geldin dedi. Hepimizin rahatlamaya ihtiyaci var sanirin:). Hpvsiz gunler diliyorum gençler

    • çok teşekkür ederim ya sizler de olmasanız nasıl rahatlayacagım inanın bilmiyorum bütün ayrıntıları ile yaşadıklarımı size yazacagım bende tedavi yöntemleri araştırıyorum kullandıgım bütün yöntemleri size aktarmaya çalışacagım umarım bi daha biyopsi almazlar umarım biyopsi sonuçlarım da normal çıkar bi an önce saglıgıma kavuşur bu illeti vücudumdan atarım umarım sizde bir an önce saglıgınıza kavuşursunuz inanın şu hiç bişey bilmeyen hpv hakkında* doktorların eline düşmek çok kötü bir durum doktor bulaştırırsın diyor kondom? korur ama ne kadar korur bilemem diyor… ama kondilom ya da lezyon yoksa bulaştı olmaz diyen doktorlar var diyorum evet yoksa olmaz diyor ama siz bulaşır diyorsunuz bende smear temiz çıktı diyorum … susuyor yani ben anlatıyorum adam dinliyor kendiyle çelişiyor tıp ilerlemedi arkadaşlar teknoloji ilerledi tıp oldugu yerde sayıyor…

    • Yıllarca ilişkiye girmeden nasıl yaşarım ben yaşarım da aldatılırım… Bu hastalık ömür boyu kalıyormuş ne yapacağım bilmiyorum … ömür boyu seks yok mu ? Çocuğunu sezaryanla doğurursun diyor doktor sezaryan karşıtıyım … Ping Pong etkisi olur mu bu hastalıkta bilmiyorum… bittim ben.

    • Yani benden ona ben geri temiz olursam tekrar ondan bana bulaşır mı

    • arkadaşlar ben işsiz bi bayanım iş yok güç yok okul için didiniyorum ama okula para yetiştiremeyecegim çalışmak zorunda kalacagım iş bulamıyorum edemiyorum cebimdeki tüm parayı aşıya verdim kendime ilaç vitamin falan alamıyorum kendime bakacak durumum yok ben sanırım intihar edecegim ha hasta oldum ha olacagım ha kansere yakalandım ha yakalanacagım ha siğil çıktı ha çıkacak diye diken üstünde bi hayat istemiyorum bu hastalıkla yaşamak istemiyorum …

    • Nörolojiye psikiyatri doktoruna git, hayatını bir normale çevir. Hayattan kopmak öyle kolay değil, ölüm kolay değil. Yaşayacağız sonuna kadar. İnşallah tez zamanda düzelirsin. Öncelikle kendin ile barış, hayata karış. İşsiz olman sorun değil, hemen bir iş bulabilirsin.

  • büşra Hoşgeldin HPV'li grup logosuHoşgeldin HPV'li grubunda bir güncelleme yayınladı 2 ay önce

    Merhaba yaklaşık 5 6 aydır takip ediyorum bu ve benzeri siteleri ve sayfaları aranıza yeni katıldım keşke katılmasaydımnereye yazacagımı bilemeden buraya dadandım.
    Size hpv ile olan hikayemi anlatmak istiyorum ve doktorların bu konuda rezil bilinçsizligi yanı sıra vurdumduymazlıkları konusunda yaşadıgım sıkıntıları…
    Yaklaş…[Devamı]

    • Keşke gelmeseydin aramıza madem geldin hoş geldin. Bende hpv ile mücadele ettim ve senin gibi bi çok Dr la problem yaşadım devlet hastanesi hic bakmadı bile maalesef. Başka bir Dr gittiğimde hemen yakılması gerektiğini söyledi ve anestezi altında yakıldı. Daha yaralar geçmeden yenisi çıkıyordu 3 kez yakıldı maalesef çok can yakıcı bir durum. Daha…[Devamı]

  • Daha fazla yükle