İzmirde tedavi olanlar yardım!!! (8 posts)

  • Profile picture of kiloldumabi kiloldumabi said 2 years, 8 months ago:

    izmirde tedavi olup memnun kalan arkadaşların önerebileceği doktor, hastene var mı?

  • Profile picture of honor Deleted User said 2 years, 8 months ago:

    arkadaşım merhaba, ben de izmirden hpv tedavisi görüyorum. aşağıda vericeğim linkten tedavi gördüğüm kliniğin adresine ulaşabilirsin. ben yaklaşık 8 aya yakındır tedavi görüyorum. başlangıçta benden koterle yakmak için 750 tl bi ücret aldı ve ondan sonra hiç bir ücret talep etmiyor. kontrollere düzenli çağırıyor ve yeniden yakıyor eğer nüks ederse. doktor beyde oldukça ilgili ve çok iyi bir insan, en azından gidip görüşmeni tavsiye ederim benim izmirde güvenebileceğim başka bir yer olduğunu sanmıyorum. sağlıklı günler dilerim geçmiş olsun.

    http://www.hemoroidlazertedavimerkezi.com/

  • Profile picture of vipp Deleted User said 2 years, 8 months ago:

    750 tl mi????Bir iki defa sonra gidince para almadi diyelim bunun adi Hpv bazi kisilerde inatci olup cok kere arka arkaya tekrar edebilir virus yükü azalana kadar,peki böyle olunca doktor bey önemli degil nasil olsa bastan 750 kayme bayildiniz????

    Benim simdi ye kadar okudugum yazilara göre Krio ve Koter yapilacaksa bunun özeli 5 yildizli hastanesi sunu bunu önemmli degil:Önemli olan Koteri ve krioyu güzel yapmasi birazda hasta ile ilgilenmesi.Lazer den sonrada tekerar edebilir hem.

    Ordaki resimlerde hastaligini utangacliktan yada bilincsizlikten imkansizlikdan ihmal etmis insanlarin resimleri.Bendede Hemoroid var niye hic öyle seyle karsilasmadim cünki beslenmeme dikkat ediyorum ve olaki sorun oldu tibben hemen basliyorum caresine.

    Yinede herkesin kendi bilir,bu isten anlayan normal bir doktor bile ayni tedaviyi yapacakken niye cok para vereyimki….Zaten bu hastalik darphaneden beter para basiyor.

  • Profile picture of honor Deleted User said 2 years, 8 months ago:

    evet 750 tl çünkü özel bir klinikte tedavi görüyorsun hastanede değil. ayrıca Hpv’nin ne demek olduğunu biliyorum 8 aydırda tedavimi görüyorum boşuna bana ne demek olduğunu anlatmaya çalışma arkadaşım. yazdıklarım yeterince açıktı bu ücret başta alınıp sen bundan kurtulana kadar başka bir ücret talep edilmiyor dedim biraz okumayı biliyorsak anlaşılmıcak bişey yok ortada. yazının sonunda normal dr bile aynı tecaviyi yapıcakken demişsin ama az yukarısında önemli olan krio ve koteri güzel yapması demişsin :) krio ve koter bi makina sadece bunun güzeli osu busu yok, içinden doktor çıkıp senin dokularına girmiyo o makinalardan :) burda hemoroid’i tartışmıyoruz ayrıca. bi soru sorulmuş ben de yardımcı olmak adına yanıtladım sadece olay budur.

  • Profile picture of Deleted User said 2 years, 8 months ago:

    Biraz sakinleşelim arkadaşlar gerginliğin de hpv yi çoğaltacağını duydum.

    Honor, acaba o ücrete tip testi, dna vs. dahil mi? Şayet dahil ise normal gibime geliyor. Tabi kadınların bir de smear testi var.

  • Profile picture of honor Deleted User said 2 years, 8 months ago:

    Dahil olması lazım sanırım, o konuda yeterince bilgi sahibi değilim ben. doktorumla konuşmuştum tipini öğrenebilir miyim diye ama endişelenecek bi durum olmadığını söyledi bana kalırsa gerek yok dedi çünkü tehlikeli, yani kanser yapıcı tipi olsa siğil çıkarmayacağını söyledi. o nedenle ben de güvendim, ve yapılabilecek en iyi tedavi şuan bunları koter veya lazerle yaktırmak

  • Profile picture of vipp Deleted User said 2 years, 8 months ago:

    Bir konu hakkinda fikir beyan etmek demokratik bir cumhuriyetde herkesin hakkidir.Kimsenin anasina avradina küfür etmedik yani.

    Güzelce yapan dan kastim isini bilen.Sonucda krio ve koterde önemli olan sigillerin bu iki ayri teknikle yok edilmesi.Benim gittigim doktor krioda biraz sikip hemen geri cekiyordu ve o sigil gibi seye hic etki etmiyordu,bende bunu anlayinca sonralari birazda daha beklermisiniz diyordum ve ise yariyordu.Virus un yok edilmesi yok onu zamanla iyi beslenme ve buna benzer seyler ile vucudun yok etmesini umut ederek bekleyecegiz.Sigillere ise bu kadar para cok bence,mesele bundan ibaret.parasi olan istedigini yapar kimsenin cüzdaninin bekciside degilim bu arada.

    Ayrica tip testi icin Biyopsi aldirip patolojiye göndermek varken bir bakip bunlar tehlikeli degil demekde her yigidin harci degil.

    Hayirli tedaviler canciger kuzu sarmalarim…

  • Profile picture of honor Deleted User said 2 years, 8 months ago:

    Siğillere ödenen paranın ben de farkındayım ve kimse zaten keyfi bu parayı harcamıyor, olayın ticari boyutu elbette var. Sadece diğer kurumların her yakma işleminde para alınmadığından bahsettim, daha hastanın yanında olan bi hekim benim bildiğim kadarıyla. Ve ayrıca elbette dıştn bakıp bu tehlikesiz demek kolay birşey değil, ama bu alanda uzmanlaşmış ve yıllarca tedavi eden bir hekim için, patolojiye gönderip sonucunu aldıktan sonra benim durumum için tipini öğrenmeye gerek olmadığını söyleyen birisine yiğit denebiliyo :) sana da hayırlı tedaviler olsun.