HeePeeVeee’ci… PVC’ci gibin bişi olsa bari :p

Eki 14, 2008

1

HeePeeVeee’ci… PVC’ci gibin bişi olsa bari :p

Posted in : HPV Sohbetleri on by : Manolya
  • ,
  • ,
  • ,
  • ,
  • HeePeeeVeeeci geldiiiii…
    Apla, taze hpvlerim var verim miiii?

    : ))))
    Gülim mi ağlayım mı?
    Amaaan ko gitsin !
    İkinci doktor deneyimimden geliyorum.
    Nasıl tatlı bir doktor anlatamam. Bıcır bıcır şakıdı !
    Korkmama gerek yoooooooooook ! Kanserle alakam yok !
    Haa dikkat etmezsem olur tabi ! :)

    Testlerime baktı, yeniden smear alıcaz dedi, aldık.
    Kukum hiç açılıp gösterilmediği kadar gösterildi ve incelendi bu aralar.
    Garibim eskiden örümcek ağı bağlamaktan muzdaripti, şimdilerde de eminim, aç kapa aç kapa artemaaaa modunda olmaktan ! : )

    (Ben niye normal bir kadın değilim acaba? Her şeyin muzurunu görmek iyi hoşta bu kadarıda fazla dimi acep?)

    Virüs tipim 58 olduğu için diğer hastalara yapılan izleme bana yapılamıyormuş.
    Yüksek risk grubu olduğumdan cız-bız olması gerekiyormuş.
    Bu da LEEP dedi.

    Leep demek: Lazerden daha yeni bir teknoloji olan LEEP Loop Electrosurgical Excision Procedure cümlesinin kısaltılmış hali. Bu cümleyi Türkçeye Elektrocerrahi olarak halka şeklinde çıkartma işlemi olarak çeviriyorlarmış. LEEP PAP smear sonucunda anormallik saptanan kadınların rahim ağzındaki değişimin kesin tanısını koymak ve tedavi etmek amacıyla yapılıyormuş.

    Sıradan bir virüsüm olsa 3 ay boyunca kontrol edecekmiş. Vücut bunları kendisi temizliyormuş normalde. Ama hay neyse küfretmicem, riskli bir tipine sahip olduğumdan direk tedaviye geçeceklermiş bende. İlk gittiğim doktorda aynı şeyi demişti. Artık lazer veya dondurma yapmıyorlar anladığım kadarıyla…

    Çocuk yapmamda risk yokmuş. Adamı iplememem gerekiyomuş !
    Walla koyu olmasa da feminist sayılan bendenizin için cız etti herüflereeee…
    Erkeklere bişi yapmıyo ki dedi kadın. Sen seviş…
    Oral seks?
    Yap yap…
    Eeee yalasın yutsun bari… Dicemde yazık leen adamlara… Kadından alıp kadına bulaştırıyolar, onlara bişicik olmuyo diyede böyle iplememe durumu olmaz ki…
    Walalh billah acıdım ve üzüldüm erkeklere… Takan yok onları : ))))

    İnkıridııııbııııııl yaniiii…

    Neyse, nasıl keyifliyim. Deymeyin keyfime… :)
    Ulan zaten hafif çatlak bişidim iyice sıyırdım ben ona yanıyorum. : )))))))

    Smear’i bekliciiiz, sonra kolposkopi yapılacak. (Kukunun içinin büyüteçle incelenmesi denebilir. Dün yapıldı, ııyk, insanın içi ne kadar ilginç ve iğrenç görüldü) Sonra biyopsi ve cız-bız durumları.

    Tanrııııııım, lütfen bu da endometriosislerim gibi bir defaya mahsus atak veren bir şey olsun. Bir kere tedavimi olup sonra unutalım gitsin. 35’den sonra evlenip çocuk yapmak isteyen ve sonunda mükemmel seksle tanışmasına neden olan bu hatunu sevdiğinden, seksinden, mutluluğundan, huzurundan ayırma yarabbiiiiiiiiiim.

    Amin diiin ! :p

    Canım bi içmek istiyo ki sormayın gitsin.
    Öyle böyle değil.
    İçeceem tutmayııııııııın.

    11 COMMENTS

      Manolya’in profil fotoğrafı
      ltfiye 28 Eylül 2012

      çok merak ettim manolya. bende kolposkopi yaptırdım. 10 gün sonra çıkcak sonuçlar. nasıl kurtuldun bu hastalıktan.